Creați Ticket

Spune-ne!

Adăugați cât mai multe detalii posibil, inclusiv numele site-ului și paginii.

Arata-ne!

Adăugați o captură de ecran sau un link către un videoclip.

Cauze

Timpul de răspuns la bilet poate fi de până la 2 ore.

Timp de raspuns

Echipa noastră de asistență funcționează șase zile pe săptămână, de la 10:00 la 20:00 la ora standard din București și se străduiește să gestioneze fiecare bilet în timp util. Cu toate acestea, timpul nostru de răspuns poate fi întârziat cu una sau două zile lucrătoare în fiecare weekend sau sărbătoare guvernamentală.

Notă importantă

Dacă la un ticket nu se răspunde in mai mult de una sau două zile lucrătoare posibil nu are legătură cu articolele noastre de asistență, acesta va fi blocat. În plus, problemele duplicate ale ticketelor pot duce și la blocarea acestora. Multumesc pentru cooperare.



Create Ticket Here

*
*
*
*
*
*
(Încărcați până la 6 files )
    *